Bericht van de Voorzitter

28 maart 2023

Helaas door privéomstandigheden moest het kerstconcert 2022 van de Stichting Ti-Ru worden geannuleerd en hebben de werkzaamheden stil gelegen.

Vanaf februari wordt er weer druk achter de schermen gewerkt aan het werven van donateurs.

Gezien de ligging van de Molukken op de Ring van vuur komen er overstromingen en aardbevingen voor. Natuurgeweld is helaas niet te voorkomen. Wel kan de StichtingTi-Ru zodra er geld wordt gegenereerd alvast materialen, zoals tenten, noodpakketten (dekzeilen, dekens en keukengerei), hygiënekits inslaan. Zodat wanneer zich een natuurramp voordoet Stichting Ti-Ru direct materiële hulp kan bieden.

De pakketten kunnen dan meteen worden verzonden door Shipping Grodal B.V.