Folders Stichting Ti-Ru op diverse Pasar Malams

Op diverse Pasar Malams in het land zullen binnenkort folders liggen van de Stichting Ti-Ru. Om donateurs te werven zijn deze folders gemaakt van de Stichting Ti-Ru en de vrienden van Stichting Ti-Ru, waarin wordt verzocht om in actie te komen met de stichting om een donatie te doen voor humanitaire hulp.

De vrienden van Stichting Ti-Ru zijn Carolien ter Linden, Johnny Manuhutu, Shirma Rouse, Quincy Solar, Dwight Dissels, Cici Isenia en Simon Tahamata,

Deze folders zullen worden neergelegd bij de ingang van de diverse Pasar Malams in het land.

Eemsdelta Media Rene van der Werff heeft de folders ontworpen.

De 5000 folders zijn gesponsord door Peter van Dortmont van Cigo Delfzijl.

Andre Ampak, de voorzitter van Stichting Ti-Ru hoopt op deze wijze dat het mag bijdragen tot nieuwe donateurs.