Videoclip "Better days"

Opname videoclip “Better days are coming”.

De vrienden van Stichting Ti-Ru Shirma Rouse, Quincy Adolphin, Cici Isenia en Dwight Dissels hebben een nummer uitgebracht om Stichting Ti-Ru meer bekendheid te geven. Het nummer is getiteld “Better days are coming”. Geschreven door Quincy Adolphin en Cici Isenia.

De voorzitter en medewerkers van de Stichting Ti-Ru waren aanwezig bij de opname van de videoclip van de artiesten in Exalto Studio’s in Haarlem op 1 maart jl.. Helaas was Edwin van Dijken door privéomstandigheden verhinderd.

Begin van de avond heette de voorzitter de artiesten welkom en dankte de artiesten voor hun medewerking. Op verzoek van de voorzitter werd er een minuut stilte gehouden. Daarna ging Shirma Rouse ons vrijmoedig voor in gebed. Biddende om de zegen des Heren, opdat het tot heil zou zijn van ons samenzijn.

Tokootje uit Rotterdam verzorgde de catering. Voor en na de opname werd er smakelijk van gegeten. Tevens werden er foto’s gemaakt van de artiesten samen met de voorzitter en medewerkers van de Stichting Ti-Ru.

Na afloop werd er als dank bloemen uitgereikt aan de artiesten en werden er “doggy bags” aan geïnteresseerden uitgedeeld.

Hartelijk dank aan de artiesten, vrijwilligers en de sponsoren van de avond “Grodal B.V. Hebe Jager”, “Tokootje Rotterdam (catering) Barbara & Clive” en “De Zwaan Bloemen en Decoratie Appingedam.”

Stichting Ti-Ru kijkt terug op een zeer geslaagde avond!

About the author

Marjolaine Sopacua